《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

Promotion November Dari Saya...

loading...
Ok lah, kalau bulan October promotion dari Shaklee adalah ESP, saya mengharapkan bulan November ini adalah Cinch Shake Mix..Amacam?...suke tak..hahaha..Saya agak2 je tu..K lar, walaupun belum tau ape promotion hebat bulan depan, kat bawah ni adalah promotion dari saya sendiri. Amaran!!..hanya untuk mereka yang serius untuk turunkan berat badan sahaja.hahaha.....Tak berape serius pon takpe.Nak tau kenapa?...Haaa..kalau korang ni spesis susah nak turunkan berat badan, walaupun korang cume control sikit je makan, Insya Allah berat badan korang tetap akan turun. Cuma slow lar sikit dari orang yang betul2 jaga makan kan....Insya Allah saya akan cuba mengikuti perkembangan diet korang. Kalau nak tau apa yang menarik dari saya boleh direct sms saya di 0129887472. Jangan malu-malu, Insya Allah saya akan cuba jawab pertanyaan anda tentang Cinch ni. Yang penting ada usaha untuk turunkan berat badan. Jom kita mula untuk turunkan berat badan...tak sayang ke tengok baju yang dah tak muat dalam almari tu dah lama tak pakai. Tanamkan azam untuk muatkan balik pakaian tu ke badan anda. Seronok kan kalau dah kurus ni.Nak pakai ape pon boleh \ ( ^ _ ^ ) /
 

Cinch ade 3 perisa yang sedap-sedap blake...boleh pilih nak perisa mana. For your info, kalau nak amik cinch sahaja pon boleh kalau tak nak amik set cam kat bawah ni. Pengambilan set adalah untuk mempercepatkan proses penurunan berat badan. If nak amik cinch sahaja saya syorkan untuk mereka mempunyai berat badan 60kg ke bawah. Anyway boleh tanya saya dulu bagaimana yer...Saya akan terangkan..





SET PENGAWALAN BERAT BADAN


 
Untuk set kat atas ni bagi mereka yang ingin mengawal berat badan setelah berjaya menurunkan berat supaya berat badan tak naik semula. Sebenarnya pengambilan Cinch Shake Mix telah pon memelihara badan kita dari naik semula or naik secara mendadak. Tidak....cinch tetap memelihara otot-otot tubuh kita supaya tidak menggeleber dan badan nampak kemas. Penurunan berat badan juga akan sekata, di mana bahagian2 yang berlemak akan dikurangkan. Set pengawalan berat badan ini adalah bagi mereka yang ingin maintainkan shape badan dan kawal berat supaya tak naik semula sekiranya anda terlebih makan. Untuk info lanjut boleh lah tanya saya yer.. ( ^ _ ^ )
 
 

0 Response to "Promotion November Dari Saya..."

Catat Ulasan