《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

Kebaikan DTX Complex

loading...

credit to : vitaminsemulajadi


Hati adalah organ dalaman terbesar di dalam badan dan memainkan peranan penting dalam mengekalkan metabolisme yang normal dan detoksifikasi badan secara semulajadi. DTX Complex Shaklee menyediakan sokongan untuk fungsi hati yang sihat. Produk ini mempunyai campuran proprietari yang terdiri daripada enam ramuan botani dengan antioksidan dan sifat-sifat yang meningkatkan aliran cecair hempedu, yang bergabung untuk melindungi dan merangsang keupayaan semula jadi badan bagi mengekalkan sel-sel hati yang sihat.

DTX Complex Shaklee mengandungi ekstrak semulajadi bahan di bawah:

- milk thistle seed
- schizandra chinensis seed (tanaman yang berasal dari China yang dah digunakan selama lebih 2000 tahun untuk meningkatkan jumlah enzim detoksifikasi di dalam hati)
- cendawan Reishi (dikenali kerana sifat antioksidannya)
- dandelion
- kunyit
- artichoke (untuk membantu mengekalkan aliran hempedu yang normal)

Pembersih Usus/Colon Detox

Badan yang sihat mengandungi bertrilion mikroorganisma baik. Majoriti bakteria baik ni tinggal di dalam usus dan dirujuk sebagai  mikroflora. Sekurang-kurangnya 400 jenis mikroorganisma yang dijumpai dalam saluran gastro-usus; dan  berjumlah kira-kira 3 lbs bakteria dalam usus kita sepanjang masa.
Tugas bakteria baik ini ialah untuk mengawal penguasaan bakteria jahat. Bakteria baik haruslah berada dalam jumlah optimum untuk mengawal bakteria jahat.

Punca Utama Ketidakseimbangan Bakteria

- penggunaan antibiotik.
- Umur
- pemakanan yang tidak sihat
- pengambilan serat yang rendah
- kontraseptif oral
- ubat-ubatan seperti aspirin dan kortikosteroid
- tekanan
- pengambilan gula yang tinggi

0 Response to "Kebaikan DTX Complex"

Catat Ulasan