《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

Testimoni Dari En. Hubby Yang Mengambil Vitamin C

loading...
Ini testimoni dari En. Hubby saya yang kadang2 tu lebih obses nak cantik dari saya...Ape saya pakai, ape saya makan, ape saya tempek kat muke asal bulih buat kulit cerah & cantik mesti die pon tumpang sekaki. Bile dah tau perangainye camtu, so saya bagi die amik suppliment Vitamin C Shaklee ni. So far Alhamdulillah ade perubahan terutama kawasan pelipat siku die yang selalu gatal-gatal kalau time peluh.Dah tu kalau menggaru memang tak hengat lar kan...hahaha....Hasilnye kulit jadi kasar & keras dek kerana garu-menggaru tadi. Satu lagi die ni selalu mengalami pendarahan gusi.Kadang tu takut tengok darah yang kluar tak berhenti tu.Kesian plak kat En. Hubby bucuk kite ni...hehehe...Since die amik Vitamin C ni, kulit dah bertambah cerah, saya plak tak jemu memandang muke die..hahaha..ape kes tu??...then kulit kat pelipat siku pon dah kembali kepada asal...Tak kasar lagi dah. Gusi pon dah takde darah2 lagi dah....Yeayy...hehehe..



0 Response to "Testimoni Dari En. Hubby Yang Mengambil Vitamin C"

Catat Ulasan