《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

Lena Di Ulit Mimpi....

loading...
Haaa....bukan tajuk lagu yer..Ni real terjadi kat saya tau.Tido malam je asik mimpi.Macam2 mimpi lar.Ade mimpi best, ade mimpi seram, ade mimpi kelakar..macam2 lagi lar kan..Mimpi jatuh katil takde lagi yerk...teetttttttttt...hahaha..

Saya bukan nak crite pasal mimpi sebenarnye. Nak story sikit pasal suppliment yang dah saya amik ni n perubahan yang dah saya rasekan sendiri. Sebelum jual kene test dulu ye tak...hahahaha...Sape nak percaye, percaye lar...kalau tak nak saya tak paksa.Bukan nak promote sangat pon. Tapi saya ni mmg ade simptom-simpton camni kan...Lepas beberape produk Shaklee ni nampak lar perubahan yng aga kbest jugak lar kan..En. Hubby pon ade jugak rase yang sama cam saya rasa...hohoho..

Ok lah...tak nak bebel panjang ngat...Saya ni ade masalah susah nak tido malam, kulit kering sebab banyak duk dalam aircond kat ofis dan kete, pembuangan air besar yang tak teratur, resdung dan paling serius skali tumit kaki merekah teruk dan sangat2 kasar. Pada mulanya memang masalah tumit kaki lar yang paling saya risau.Tersangat teruk... Memang dah lame cari produk yang boleh buat elik tumit kaki saya ni.Sampai lar saya terbaca kat fesbuk saya pasal produk Shaklee yang di tag oleh kawan saya Mashitah Mamat. Saya terus berminat n get to try it. Saya amik ESP, Lecithin & Vitamin C.

So far saya dah amik produk ni about 1 week dan hasil yang saya dapat.....guset what..hahaha...nak teka-teka plak kan.kekeke....Firstly yang saya nampak semalamnye jerawat baru nak naik(before makan vitamin c malam tu).Bangun pagi esok..e'eh...mane jerawat semalam?...baru nak picit.hahaha...Saya memang gatal tangan kalau ade jerawat kat muke ni.Gatai je nak picit. Ingat saya je kehilangan jerawat saya.En. Hubby pon sama.Muka die slalu naik jerawat beso2.Pastu saya plak tukang servis muke die biasenye (tukan gpicit jerawat).Skang ni Alhamdulillah, jerawat dah tak naik yang beso2 dah.Kecik2 tu ade tapi tak banyak lar.Since die memang penghidap resdung & smoker.Elok sangat lar kalau die amik ESP ngan Vitamin C kan...

Yang paling kiteorg terperasan sangat tu bile dah seminggu amik suppliment ni, mate dah reti ngantuk awal skang. Cepat je rase nak tido.Kalau dulu pukul 1 pagi kiteorg duk terkebil2 lagi nak tggu mate ngantuk.Kiteorg ni mmg pesen payah nak tido.Nape tah..hahaha...Cuma kulit badan lom nampak perubahan lagi lar.Tapi tak lar sekering dulu.Dah ok sikit sebab saya ni bukan jenis suke nak sapu2 losyen ni.Sebotol kecik losyen leh tahan 2 taun you..kadang2 expired cam tu je.Then bagi tong sampah pakai.huhuhu...Cuma kulit hubby lar dah nampak cerah...tak aci tol..huhuhu...

Tang tumit plak..Alhamdulillah.Dah nampak perubahan walaupun tak betul2 pulih lagi.Sel2 kulit baru dah mula tumbuh menggantikan sel2 kulit kasar n dah mati.Hubby cakap cam kertas pasir...huhuhu....sampai hati tul cakap camtu..(tapi mmg cam kertas pasir pon...lagi kasar rasenye..)..Sampaikan die gatal kat kaki pon leh mintak tolong saya garukan gune tumit je...bayangkan...kekeke...

Saya ni bab2 buang air memang problem sikit.Kadang normal kadang tak. Sejak amik suppliment ni hari2 dah membuang.Hubby pon same...Dulu En. Hubby sampai ulang alik ke klinik kes tak leh buang air besar..Kesian tol tengok die.huhuhu.. Skang ni xde lagi dah...semua dah ok..Shaklee memang best.Maybe saya nak tambah Vitamin E plak lepas ni... ( ^ _ ^ )..

Korang kalau yang berminat nak order produk Shaklee jangan segan silu bertanya yer.Insya Allah saya akan bantu mengikut kesesuaian dengan masalah anda...

0 Response to "Lena Di Ulit Mimpi...."

Catat Ulasan