《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

Anda Sukar Hamil??

loading...

GLA COMPLEX dan B COMPLEX dapat membantu anda dalam mengatasi masalah ini.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                      Bagaimana kedua-duanya membantu anda??
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


B COMPLEX

B Compex dari Shaklee sememangnya kaya dengan FOLIC ACID. Menurut pakar perubatan, wanita yang merancang untuk hamil sememangnya perlu mengambil asid folik. Ianya sangat penting untuk pembentukan sistem saraf pusat kanak-kanak, dan mengurangkan risiko bayi yang lahir dengan spina bifida atau bayi lahir dengan tidak cukup berat. Mulakannya tiga bulan sebelum anda mencuba untuk hamil.


GLA COMPLEX

GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakni sewaktu subur. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’. Di sinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak ‘kena’ hari subur pun masih ada can sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kita berusaha Tuhan yang menentukan. Berusaha sekurang-kurangnya meningkatkan peluang untuk hamil sekiranya diamalkan secara konsisten.

Jika anda merancang untuk dapatkan zuriat sila call/sms/Whatssap ke 0129887472 untuk tempahan dan keterangan lanjut.

0 Response to "Anda Sukar Hamil??"

Catat Ulasan