《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

Ada Apa Dengan Carotomax?

loading...

Mata merupakan anugerah yang tidak ternilai oleh Allah SWT. Kita dapat melihat alam yang penuh dengan keindahan dengan izin dari-Nya. Jika Allah tidak berkehendakkan kita melihat lagi di dunia ini, maka gelap gelita lah seluruh alam dan kita tidak lagi dapat menikmati satu-satunya deria yang sangat penting dalam hidup kita selama ini. Kenapa ada segelintir oleh kita yang tidak mengedahkan tentang kesihatan mata?...Ramai rakyat Malaysia yang mempunyai masalah rabun dan juga silau. Ada juga dikalangannya yang menghadapi rabun terlalu kronik sehinggakan perlu memakai cermin mata yang tebal dan berlapis-lapis powernya. Tak kurang jugak yang pakai contact lens.


Bagaimana Carotomax Membantu?




Carotomax mengandungi fitokimia semulajadi yang penting untuk mata sihat, kulit dan membran mukosa. Mari kita lihat apa yang terkandung di sebalik Carotomax ini.

Alpha Carotine
Untuk penglihatan malam, mata sihat, menghalang degenerasi penglihatan.

Beta Carotine
Memperbaiki kulit dan mempercepatkan pemulihan luka. Mempertingkatkan sistem imun, mengurangkan risiko kanser usus, payudara dan prostat.

Lycopene
Bersifat anti-oksidan, menghalang penuaan organ.
Untuk serviks yang sihat, kitaran jantung dan sistem imun.
Mengurangkan penyakit kelenjar prostat.

Astaxanthin
Pigmen di dalam alga & fitoplankton memberikan warna pink ikan salmon. Walaubagaimanapun, Shaklee menuai karotenoid astaxathin dari mikroalga laut, sumber yang poten dan tulen. Melindungi kerosakkan oksidasi kolesterol LDL.

Lutein
Menyekat katarak, AMD (age macular disease/penyakit makular berkaitan umur) dan glaukoma.

Zeaxanthin
Melindungi mata, menuras cahaya gelombang biru pendek yang berbahaya. Mengurangkan risiko kanser payudara, ovari, endometrial dan serviks.

Walaupun Carotomax lebih kepada kesihatan mata kerana ia merupakan sumber Vitamin A, namun ia juga mempunyai kebaikan lain seperti kecantikan kulit, pencegahan penuaan pramatang dan juga kanser.




0 Response to "Ada Apa Dengan Carotomax?"

Catat Ulasan